Menu

TERMO CALOR CONFORT continuă aplicarea măsurilor de prevenire în pandemia de COVID-19

În contextul efectelor pandemiei de COVID-19, TERMO CALOR CONFORT S.A. continuă aplicarea măsurilor preventive împotriva răspândirii și contaminării cu virusul SARS-CoV-2 în ceea ce priveşte relaţia cu utilizatorii, astfel:f_350_200_16777215_00_images_termocalor.jpg

- Se interzice accesul persoanelor străine în interiorul societăţii;

- Petiţiile şi corespondenţa se primesc/ridică exclusiv de la Biroul Relații Clienți de la sediul societății;

- Se limitează accesul la casieriile societăţii astfel încât în spaţiul destinat publicului să fie numai o persoană;

- Toate persoanele vor respecta măsurile prevenitive adoptate la nivel naţional şi vor purta obligatoriu mască de protecţie și vor folosi dispenserele cu soluții dezinfectante montate în fiecare spațiu destinat publicului;

- Persoanele care nu poartă corespunzător masca de protecție nu au acces in spaţiul destinat publicului;

- Obligatoriu va fi păstrată distanţa de protecţie de 1,5 – 2 m în zona casieriilor societății și a Biroului Relații Clienți;

- Printr-o solicitare transmisă societății noastre, prin care ne va comunica adresa de e-mail, fiecare beneficiar poate primi factura pe e-mail;

- Se prelungește suspendarea audienţelor până la data de 31.12.2020.

În scopul evitării aglomerării la ghișeele casierilor societății, vă recomandăm plata on-line în contul RO23BREL0002001283630101 deschis la LIBRA Internet Bank.

Mecanismul de plată, în linii mari, este identic pentru orice bancă. În meniul de Internet Banking al băncii unde clientul deține un cont curent în care are disponibil. La categoria Ordine de Plată interbancare (la unele bănci se numesc interne) se inițiază un ordin de plată normal și se completează astfel:

          La Beneficar: Termo Calor Confort SA; Optional codul fiscal: 27374805

            IBAN beneficiar: RO23BREL0002001283630101; Suma: suma din factură (atenție dacă există și sold restant); La explicații: codul de client și nr factură. Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon nr. 0248 222588.

Semnalarea unor disfuncţionalităţi în alimentarea cu energie termică se poate face la Dispecerat, telefon 0729980482 / 0729980483 (24/24 ore).

Rugăm beneficiarii să evite aglomerarea la Biroul Relații Clienți de la sediul societății și să folosească pentru comunicarea cu societatea şi alte căi, în măsura posibilităţilor, respectiv:            e-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., fax: 0248 222965 sau poştă.

În vederea derulării în bune condiții a relaţiilor contractuale existente, Termo Calor Confort S.A. solicită utilizatorilor/consumatorilor să întreprindă de urgenţă toate demersurile necesare în vederea efectuării plății integrale a sumelor datorate!

Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!

The most visited gambling websites in The UK